Veckans skiss - vecka 21

Den här veckan gästas vi av en nybliven mamma, nämligen favvismaria! Grattis till sonen och välkommen tillbaka till oss!



Hemsida/blogg: www.favvis.blogspot.com

Korta fakta om dig:
Pysselglad tjej från Trelleborg. Snart 29 år och nybliven mamma. Scrapping, fåglarna och hunden är mina stora intressen.

Vad/vem inspirerar dig? Lite allt möjligt. Bloggar runt en del och försöker snappa upp ett och annat både här och där.

Hur länge har du scrappat? Hm, hur många år är det nu? Runt 6 år kanske? Tiden går så snabbt så jag hinner knappt med.

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? Oj, det finns ju så mycket. Men chalken används flitigt!

När scrappar du som allra bäst? När jag har nyframkallade foton och nya fina papper att scrappa med.

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Lägger scrappingen åt sidan och låter blocken ha sin tid. Men oftast räcker det med en rolig skiss så är jag på gång igen.


Maria har ritat en jättesnygg skiss till oss:



Maria har gjort en digital tolkning av sin skiss, med ett jättesött foto på sin nya lilla bebis:



Vi i teamet gillade verkligen skissen och har gjort en hel hög olika tolkningar.

Fia:


Lotta:


Charlotte:


Susanne:


Anna:


Linda:


Ann-Louise:


Hur tolkar du skissen?

Maila ditt bidrag till [email protected] senast måndag! Glöm inte att förminska din bild till max 500 pixlars bredd.

Om du vill att vi ska länka ditt bidrag till din blogg kan du skriva din bloggadress i mailet du skickar till oss.

Happy scrapping!

/Fia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0