Veckans Skiss - vecka 9

Ny tisdag igen och den här veckan är det söta Maria som gästar oss!



Hemsida/blogg: www.favvis.blogspot.com

Korta fakta om dig: Pysselglad tjej från Trelleborg. Snart 29 år och väntar mitt första barn. Scrapping, fåglarna och hunden är mina stora intressen.

Vad/vem inspirerar dig? Lite allt möjligt. Bloggar runt en del och försöker snappa upp ett och annat både här och där.

Hur länge har du scrappat? Hm, hur många år är det nu? Runt 6 år kanske? Tiden går så snabbt så jag hinner knappt med.

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? Oj, det finns ju så mycket. Men chalken används flitigt!

När scrappar du som allra bäst? När jag har nyframkallade foton och nya fina papper att scrappa med.

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Lägger scrappingen åt sidan och låter blocken ha sin tid. Men oftast räcker det med en rolig skiss så är jag på gång igen.


Marias fina skiss:



Maria har tolkat sin skiss så här:



Vi i teamet har tolkat den så här:

Lotta:


Susanne:


Charlotte:


Anna:


Linda:


Fia:


Marja:


Ann-Louise:


Hur tolkar du skissen?

Maila ditt bidrag till [email protected] senast måndag! Glöm inte att förminska din bild till max 500 pixlars bredd.

Om du vill att vi ska länka ditt bidrag till din blogg kan du skriva din bloggadress i mailet du skickar till oss.

Happy scrapping!

/Fia ♥


Kommentarer
Postat av: solveig mårtensson

Vilka fina layouter! Tack för inspirationen!!!!!!

2011-03-01 @ 17:40:42
URL: http://mammasol.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0