Veckans skiss - vecka 7

Den här veckan gästas vi av Helen Lillieborg


Namn/nick: Helen Lillieborg / Hegu

Hemsida/blogg: http://helenskreativarum.blogspot.com

Korta fakta om dig: Jag är en glad och positiv tjej i mina bästa år, nyss fyllda 40! Gift med Magnus och mamma till flickorna Ellen och Siri. I vår familj bor det också två marsvinskillar, Hugo och Blixten. Jag älskar allt som har med scrapbooking och kortmakeri att göra. Jag gillar att klippa, klistra, sy, stämpla och måla. Gillar även att shoppa och organisera i mitt pysselrum.

Vad/vem inspirerar dig?
Allt och alla skulle jag vilja säga!

Hur länge har du scrappat? Började göra egna kort sommaren 2006 och kort därefter började jag även att göra layouter.

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan?
Min älskade skärmaskin

När scrappar du som allra bäst?
När det är nystädat på pysselbordet.

Hur gör du för att komma ur en scrapblock?
Jag hinner aldrig få någon scrapblock för inspirationen flödar hela tiden...det mest inspirerande är nog att surfa på nätet bland alla pysselbloggar och att städa bland alla mina scrapsaker...

Helenes fina skiss ser ut så här:


Och så här har hon själv tolkat den:




Vi i teamet har gått loss på skissen och nedan ser du våra tolkningar.

Lotta:


Linda:


Charlotte:


Ann-Louise:


Marja:


Anna:


Fia:


Susanne:



Hur tolkar du skissen? Om du scrappar efter den hoppas vi att du mailar in din tolkning, det är så kul att se!

Maila ditt bidrag till [email protected] senast måndag. OBS! Glöm inte att förminska din bild till max 500 pixlars bredd.

Om du vill att vi ska länka ditt bidrag till din blogg kan du skriva din bloggadress i mailet du skickar till oss.

Happy scrapping!

Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0