Veckans skiss - vecka 33

Äntligen är vi igång igen efter sommaren! Vi hoppas att ni laddat upp med rejält med scraplust så att ni hänger med oss varje vecka nu framöver. Var med och tolka skisserna, maila in era layouter till oss och varför inte bidra med en egen skiss som vi i teamet och alla läsare kan inspireras av? Om du känner att du har en fin skiss du vill dela med dig av, tveka inte att maila den till oss på [email protected]

Den här veckan gästas vi av Jenni!



Namn/nick: Jenni heter jag men kallar mig allram på nätet. Min blogg finns på www.mittscraprum.blogspot.com

Korta fakta om dig:
Jag är en scrapnörd ut i minsta cell, (äter, sover och andas scrap.) Jag scrappar om allt och alltid. Jag älskar att gå på träff och möta likasinnade som förstår varför man är som man är.

Vad/vem inspirerar dig?
Jag inspireras av allt möjligt. Det kan vara färger, former eller en händelse. Jag har ett förmodligen ohälsosamt behov av blommor. Alla problem löses med en blomma eller två eller... Jag är oxå ofta ute på bloggar och kollar ideer och får massor av inspiration av allt som finns i stora scrapvärlden. Så många duktiga scrappare det finns!

Hur länge har du scrappat? Jag började scrappa hösten 2007 då jag gick en nybörjarkurs. Jag var fast direkt. Tack Caroline!

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan?
Det finns mycket jag inte kan vara utan men med en bra sax kommer man långt.

När scrappar du som allra bäst?
Jag scrappar närsomhelst eftersom jag jobbar skift, ibland på dagen och ibland på natten. Det fungerar bra vilket som faktiskt. Mest effektiv är jag nog när jag sitter själv men det är väldigt roligt med sällskap oxå.

Jennis fina skiss:



Så här har hon själv tolkat den:



Vi i teamet har också gått loss på skissen.

Anna:


Fia:


Susanne H:


Marja:


Lotta:


Charlotte:


Hur tolkar du Jennis skiss?

Kommentarer
Postat av: Karin

Härligt att ni är tillbaka igen! Njuter av era fina tolkningar och ska någon dag ge mig på skissen.

2011-08-16 @ 20:04:13
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0