Veckans skiss - Vecka 16

Tanja Svensson gästar oss den här veckan med en härlig skiss!



Namn/nick: Tanja. På vissa forum figurerar jag som Jonkolina men har mer och mer gått över till mitt riktiga namn, Tanja.

Hemsida/blogg:
http://personligpragel.blogspot.com

Korta fakta om dig: Gift, mamma till 2 buspojkar på 6 och 9 år. Älskar nästan allt pyssel. Gör gärna kort på beställning. Gillar att laga god mat och umgås med nära vänner. Stolt över att jag börjat träna på gym sedan 4 månader tillbaka.

Vad/vem inspirerar dig? Oj... livet och små enkla saker i vardagen.

Hur länge har du scrappat? Jag har alltid klippt och klistrat och arrangerat bilder men scrappat på riktigt i kanske 3 år.

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? Är svag för fina brads, knappar och udda charms.

När scrappar du som allra bäst? Faktiskt lite under press. Om jag får en beställning på ett kort eller om jag vill vara med i en tävling och har en rolig skiss.

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Stänger dörren till mitt pysselrum någon dag. Sedan när jag går in där igen så känns allting nytt och spännande. Då kan jag inte fatta att jag har tyckt att det varit tråkigt 2 dagar tidigare.

Här är Tanjas fina skiss.



Och hennes egen tolkning:



Teamets tolkningar:

Fia:


Lotta:


Linda:


Charlotte:


Marja:


Anna:


Susanne:


Hur tolkar du skissen?

Maila ditt bidrag till [email protected] senast måndag! Glöm inte att förminska din bild till max 500 pixlars bredd.

Om du vill att vi ska länka ditt bidrag till din blogg kan du skriva din bloggadress i mailet du skickar till oss.

Happy scrapping!

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0