Veckans skiss - Vecka 14

Äntligen tisdag och vi kan presentera en ny inspirerande skiss! Idag gästas vi har norska tjejen Marianne Blix!



Namn/nick:
Marianne Blix/Freja

Hemsida/blogg:
http://blixfamily.blogspot.com

Korta fakta om dig:
Industriarbetande gift 2-barnsmamma med blått hus.

Vad/vem inspirerar dig?
Skisser, nya tekniker och scrapträffar med tjejerna.

Hur länge har du scrappat?
Min första LO är daterad april-07, nästa LO augusti-08. Däremellan köpte jag på mig allt jag trodde jag skulle behöva för att ha scrapping som hobby.

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan?
Chalk och rub-ons

När scrappar du som allra bäst?
I trevligt sällskap

Hur gör du för att komma ur en scrapblock?
Träffar andra som inte har det och söker inspiration av dom.

Mariannes fina skiss:


Och Mariannes superfina och spännande tolkning av sin egen skiss.



Teamets tolkningar har vi härnäst!

Fia:


Lotta:


Jennie:


Susanne:


Charlotte:


Ann-Louise:


Hur tolkar du skissen?

Maila ditt bidrag till [email protected] senast måndag! Glöm inte att förminska din bild till max 500 pixlars bredd.

Om du vill att vi ska länka ditt bidrag till din blogg kan du skriva din bloggadress i mailet du skickar till oss.

Happy scrapping!

/Linda

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Får man lägga upp bidraget i sin blogg när man skickat in det till er?

2011-04-05 @ 09:19:42
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Anna/Annyt

Hej Eva-Lena,

det är helt ok att visa sin tolkning så länge vi inte ber om annat.

Kul att du vill vara med o glöm nu inte inta att skicka in :-D

2011-04-06 @ 13:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0