Veckans Skiss - vecka 39

Tisdag igen och dags för ny skiss! Idag gästas vi av Marianne från Danmark!



Namn/nick: Marianne / mariannehj / The Scrap Cat
Hemsida/blogg: http://thescrapcat.blogspot.com

Korta fakta om dig:
Jeg hedder Marianne og er 30 år gammel. Jeg bor i den lille by Hvidbjerg i det nordvestlige Jylland (Danmark). Jeg bor i et lillebitte hus sammen med min datter Nynne, min kæreste Kent samt hans to børn Stine og Patrick. Til husstanden hører også hunden Lajka.
Til daglig arbejder jeg som lærer i en specialklasse.

Vad/vem inspirerar dig?
Jeg bliver inspireret af mange ting; farver, små historier, udfordringsblogge, skitser, et bestemt billede.... Der er rigtig meget, der kan inspirere mig.

Hur länge har du scrappat?
Jeg har scrappet i ca 10 år. Men jeg scrapper mere nu end jeg gjorde for 10 år siden.

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan?
Mine Maya Road-glimmermister. Jeg bruger dem næsten på alle mine LOs.

När scrappar du som allra bäst?

Jeg scrapper bedst, når der er stille i huset. Når jeg er alene eller ungerne er kommet i seng og sover. Men det er også hyggeligt at scrappe sammen med andre - især min veninde Ragna.

Hur gör du för att komma ur en scrapblock?

Hvis jeg får en scrapblock, holder jeg som regel en lille pause fra at scrappe. Og ellers prøver jeg på at komme i gang ved at bruge en skitse.


Här är Mariannes fina skiss!


Och så här har hon själv tolkat den:


Vårt team gillade verkligen skissen!

Kate/K8an:


LottaRos:


Jennie:


Charlotte:


Anna/Annyt:


Linda/Gulligullan:


Marja:


Miss Allis:


Sophia/Fialia:


Hur tolkar du skissen?

Maila ditt bidrag till [email protected] senast måndag! Glöm inte att förminska din bild till max 500x500 pixlar.

Om du vill att vi ska länka ditt bidrag till din blogg kan du skriva din bloggadress i mailet du skickar till oss.

Happy scrapping!

/Fia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0