Veckans Skiss - vecka 41

Tisdag igen och dags för en ny härlig skiss. Hoppas att ni är riktigt scrapsugna nu ute i stugorna! Jag känner mer och mer scrapsug ju höstigare det blir ute.

Den här veckan gästas vi av en härlig tjej från Norge! Välkommen Pia!



Namn/nick: Pia Ytreland, og i scrappe-bloggverden heter jeg pia iris

Hemsida/blogg: www.pias-hobbyland.blogspot.com

Korta fakta om dig: Jeg er en gift dame på 43 år. Jeg har 4 barn fra 5-22 år. Er utdannet aktivitør men jobber i dag som nattevakt i bolig for utviklingshemmede.

Vad/vem inspirerar dig? Jeg vil ikke nevne en favorittscrapper, for det er så mange flinke der ute så det ville tatt for lang tid. Men jeg er ofte i de forskjellige utfordringsbloggene og ser, og leverer gjerne bidrag om jeg får tid. Jeg liker å få utfordringer for da pusher en seg selv litt. Jeg liker også å "blogghoppe", altså starte i en blogg og så gå videre i en av dens favoritter osv. Da treffer en ofte på masse inspirasjon

Hur länge har du scrappat? Jeg har scrappet i 4 år.

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan?
Bare 1? Det er ikke lett, men jeg liker å sverte og rive, og så har jeg "oppdaget" glimmermist og bruker det masse. Tror jeg må si edge-scraperen min om det er bare en ting.

När scrappar du som allra bäst?
Jeg elsker å scrappe om natten, huset og verden er stille og jeg kan selv velge om jeg vil ha lyd rundt meg.

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Da pleier jeg å lifte, ingenting hjelper meg mer enn det.


Så här ser Pias skiss ut:



Och så här har hon själv tolkat den:



Vårt härliga team gick fullständigt loss på den här skissen och vi fick ihop inte mindre än 10 tolkningar!

Kate/K8an:


Jennie:


Charlotte:


LottaRos:


Fia:


Linda:


Marja:


Annyt:


Karin:


SusanneH:


Hur tolkar du skissen?

Maila ditt bidrag till [email protected] senast måndag! Glöm inte att förminska din bild till max 500x500 pixlar.

Om du vill att vi ska länka ditt bidrag till din blogg kan du skriva din bloggadress i mailet du skickar till oss.

Happy scrapping!

/Fia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0