Veckans Skiss - Vecka 21

Tisdag igen och dags för en ny skiss!

Den här veckan är det sötaste Annika som står för den.



Namn/nick: Annika heter jag, kallar mig annika5064 på nätet.

Hemsida/blogg: http://annika5064.blogg.se/

Korta fakta om dig: 47 år ung, med snart 6-årig son, samboende, lägenhetsboende, husletande, trädgårdstörstande, betonggjutarlängtande, ljudbokslyssnande, möbelrenoveringssugen halvtidsarbetande kvinna!

Vad/vem inspirerar dig?
Internet, utan tvekan! Det finns så många fantastiska inspiratöser där!

Hur länge har du scrappat? Tog mina första, stapplande steg 2005, efter att jag lagt ut en förmögenhet på tredimensionella Jolee-stickers på Tradera! De har sonen fått till sitt pyssel nu...

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan?
Får nog välja skärmaskinen då, för lim räknas väl inte? Fast kanske borde jag säga datorn, för jag digiscrappar ju också numera.

När scrappar du som allra bäst?
När fotona kommer från framkallningen och de visar sig vara precis så bra som jag föreställde mig i fotograferingsögonblicket! Eller när jag har gjort ett härligt, inspirerande impulsköp från någon webshop och paketet ligger och väntar på mig när jag kommer hem! Och, sist men inte minst, när jag har ett uppdrag att fullfölja!

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Jag gör annat, virkar t ex, lyssnar på böcker, sitter vid datorn och kollar Facebook; väntar helt enkelt tills lusten infinner sig igen! Har aldrig kunnat tvinga fram något, blir helt enkelt inte bra. När lusten kommer tillbaks, scrappar jag så mycket jag orkar och tja, sedan är det bara att vänta igen...jag är numera en periodare!


Här är hennes härliga skiss:



Och så här har hon själv tolkat den:



Vi i teamet har tolkat skissen så här:

Sophia/Fialia:


Susanne H:


Kate/K8an:


Karin:


Jennie/Simmat:


Linda/Gulligullan:


Hur tolkar du skissen?

Maila ditt bidrag till [email protected] senast måndag! Glöm inte att förminska din bild till max 500x500 pixlar.

Om du vill att vi ska länka ditt bidrag till din blogg kan du skriva din bloggadress i mailet du skickar till oss.

Happy scrapping!

/Fia♥

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh, vilka härliga tolkningar ni gjort! Och stort tack för att jag fick vara med!

2010-05-25 @ 21:32:05
URL: http://annika5064.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0