Veckans skiss - vecka 18

Den här veckan har vi den stora äran att presentera söta Myamia som Veckans skiss-makare :)



Namn/Nick: Maria Lindberg / Myamia

Hemsida/Blogg:
http://myamia.se/

Korta fakta om dig:
En studerande kreativ tjej som snart blir fru Karlsson ♥

Vad/Vem inspirerar dig?
Jag inspireras av många olika saker... som så många andra. Först och främst av alla duktiga scrappare som man möter via nätet. Internet är en stor inspirationskälla där man kan finna så otroligt mycket fint. Ja, jag är lite kär i själva Internätet Wink

Hur länge har du scrappat? Det var en snöig decemberdag 2005 som jag tog mina första steg som scrappare. Å hela släkten blev ju självklart nöjda eftersom de fick såååå fina julkort det året Wink

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan: Jag brukar säga att allt går att rädda med färg och blingbling. Färg i alla dess former, på olika sorters material, sprayat eller målat. Att kladda med färg är ljuvligt! Å gnistrande blingstenar lyfter ju vilket alster som helst Smile

När scrappar du som allra bäst? När jag är inspirerad och VILL scrappa! Man ska inte tvinga fram någonting. Det gäller att ha roligt!

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Jag vill inte kalla det scrapblock... ibland gör jag helt enkelt andra saker än att scrappa. Det finns mycket spännande och roligt att göra här i livet, allt går i perioder... så även med scrapbookingen. Mitt råd till någon som är oinspirerad är att denne ska göra något annat istället, scrappandet finns ju alltid kvar!


Här kommer Myamias fina skiss:


Och Myas egen ljuvliga tolkning:


Teamets layouter:

Sophia/Fialia:


Kate/K8an:


Linda/Gulligullan:


Cilla:


Jennie/Simmat:


Susanne H:


Hur tolkar du skissen? Maila ditt bidrag till [email protected] senast måndag! Glöm inte att förminska din bild till max 500x500 pixlar.

Om du vill att vi ska länka ditt bidrag till din blogg kan du skriva din bloggadress i mailet du skickar till oss.

Happy scrapping!

/Linda

Kommentarer
Postat av: myamia

Underbara tolkningar tjejer!!! Kram Mya

2010-05-04 @ 07:51:29
URL: http://www.myamia.se
Postat av: Karin

En sådan härligt inspirerande skiss och underbara tolkningar!!!

Kram

2010-05-04 @ 18:26:19
URL: http://www.kajsaloppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0