Veckans Skiss - vecka 13

Idag är det tisdag igen och den här veckan är det sötaste Camilla E som ritat en skiss till oss.



Namn/nick: CamillaE

Hemsida/blogg: http://camillaslillasida.blogspot.com

Korta fakta om dig:
Gift och har två underbara barn. Montessorilärare, som på fritiden älskar att scrappa, läsa deckare, umgås med kompisar och lyssna på musik.

Vad/vem inspirerar dig?
Jag inspireras mycket av andra scrappare, på nätet och på träffar. Även nya produkter sätter sprutt på kreativiteten.

Hur länge har du scrappat?
Sen mars 2007.

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? Mönstrat papper.

När scrappar du som allra bäst? När jag har gott om tid och inte har familjen runt omkring mig.

Hur gör du för att komma ur en scrapblock?
Shoppar eller surfar.


Så här fin är hennes skiss:


Och så här har hon själv tolkat den:



Vi i teamet blev jätteinspirerade av Camillas skiss och har tolkat den väldigt olika. Jättekul!

Sophia/Fialia:



Jennie/Simmat:



Cilla:



Susanne H:



Anna/Annyt:



Karin B:



Kate/K8an:



Hur tolkar du Camillas skiss? Maila ditt bidrag till [email protected] senast nästa måndag. Glöm inte att förminska din bild till max 500x500 pixlar.

Om du vill att vi ska länka ditt bidrag till din blogg kan du skriva din bloggadress i mailet du skickar till oss.

Happy scrapping!

/Fia

Kommentarer
Postat av: CamillaE

Så snygga layouter ni skapat, tjejer!

Wow!!!

Tusen tack för att jag fick vara med.

2010-03-30 @ 17:26:40
URL: http://camillaslillasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0