Veckans skiss - vecka 12

Idag har jag äran att presentera en otroligt duktig scrappare tillika duktig skissmakare, nämligen Jeanette/Tettiz.



Namn/nick: Jeanette/Tettiz

Hemsida/blogg:
http://tettiz.blogspot.com

Korta fakta om dig:
37-årig mamma, fru, gymnasielärare, scrappare & kortmakare som älskar sol och värme, en kall pilsner, god mat och en riktigt spännande bok - gärna deckare.

Vad/vem inspirerar dig? Bloggar och forum - några av mina stora inspirationskällor är Rimna, Zarischka och såklart - Tim Holtz - the man!

Hur länge har du scrappat?
Kortmakeri sen 2004 och scrap sen 2005

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan?
Edge Scraper

När scrappar du som allra bäst? I sällskap med andra pysslare - vare sig det är på stor träff eller tillsammans med god vän i mitt eget pysselrum

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Jag letar efter skisser som inspirerar, eller så liftar jag något snyggt jag sett i någon av de många bloggar jag följer.


Tettiz har ritat en härlig skiss med runda former till oss.



Tettiz egen fina tolkning:


Och så teamets!

SusanneH:


Kate/K8an:


Linda/Gulligullan:


Sophia/Fialia:


Anna/Annyt:


Fyll nu vår maillåda med massor av härliga tolkningar! :) Maila ditt bidrag till [email protected] senast nästa måndag. Glöm inte att förminska din bild till max 500x500 pixlar.

Om du vill att vi ska länka ditt bidrag till din blogg kan du skriva din bloggadress i mailet du skickar till oss.

Happy scrapping!

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0