Veckans skiss - vecka 11

Nu har vi gått igenom hela VS-teamet som gjort sitt bästa för att inspirera med sina skisser, men nu känner vi att det är dags att blicka ut över scrap-Sverige och inspireras av era skisser :) Först ut har vi en trogen "Veckans skissare" - Therese/Tessalonika som också varit med och inspirerat med skisser tidigare.


Korta fakta om dig: Therese heter jag och bor tillsammans med min familj i Herrljunga. Scrappar så fort det finns 5 minuter över. Jag gillar att scrappa "Less is more" och Clean and simple med fokus på detaljer. Ritar även ganska mycket skisser.

Vad/vem inspirerar dig? Nytagna kort, tävlingar, nyritade skisser, nyheter, färger och min familj.

Hur länge har du scrappat?
Startade december 2007

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan?
Oj, vad svårt...chalk och mönsterpapper.

När scrappar du som allra bäst?
Med massor av nytagna kort och när mina barn sover.

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Kikar runt på nätet, kollar bloggar kanske handlar en och annan ny scrapppryl!


Så här ser Therese fina skiss ut:


som hon har tolkat så här:


Teamets tolkningar!

Susanne H:


Linda/Gulligullan:


Kate/K8an:


Sophia/Fialia:


Cilla:


Vi hoppas få se många härliga bidrag inspirerad av Thereses skiss! Maila ditt bidrag till [email protected] senast nästa måndag. Glöm inte att förminska din bild till max 500x500 pixlar.

Om du vill att vi ska länka ditt bidrag till din blogg kan du skriva din bloggadress i mailet du skickar till oss.

Happy scrapping!

/Linda

Kommentarer
Postat av: Erica

kan man inte bara lägga upp den i sin blogg och länka adressen i en kommentar mina bilder är bara 553x415

2010-03-21 @ 23:26:41
URL: http://surpricebox.com/scrapping

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0