Veckans Skiss - vecka 23


Den här veckan gästas vi av sötaste Åsa:



Namn/nick: ÅsaF
Hemsida/blogg: http://asaf.blogg.se
Korta fakta om dig: Jag är en 30-årig tjej som älskar att fotografera och scrappa. Min scrapstil är rätt enkel och ren, gärna med svart eller vit bas och klara färger i mönstrade papper och dekorationer. Mina foton har tidigare kännetecknats av främst närbilder på blommor och detaljer i mitt liv, men sedan jag blev mamma till en liten tjej i april blir det mest förstås mest henne jag fotograferar.
Vad/vem inspirerar dig? Enkla skisser med mycket frihet är det som inspirerar mig mest, gärna i kombination med lite nya roliga papper och dekorationer.
Hur länge har du scrappat? Drygt 5 år
Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? Skärmaskinen
När scrappar du som allra bäst? Sedan min dotter föddes har jag inte scrappat alls så det är en svår fråga att svara på just nu, jag anar att jag framöver kommer scrappa bäst på scrapträffar :)
Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Framkallar nya foton och skriver ut massa skisser från Veckans Skiss :)

Så här snygg är Åsas skiss:


Och så här har hon själv tolkat den:



Vårt team har också gått loss på skissen.

Susanne H:


Linda/Gulligullan:


Cilla:


Sophia/Fialia:


Kate/K8an:



Hur tolkar du Åsas skiss? Maila ditt bidrag till [email protected] senast måndag! Glöm inte att förminska din bild till max 500x500 pixlar.

Om du vill att vi ska länka ditt bidrag till din blogg kan du skriva din bloggadress i mailet du skickar till oss.

Happy scrapping!

Kommentarer
Postat av: Morfen

Supersnygg och inspirerande skiss!

2010-06-08 @ 19:29:37
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: ÅsaF

Wohooo vilka kanonfina layouter ni har gjort utifrån skissen!! Jätteroligt att få se! :) Kram på er och tack för ett superbra jobb hela teamet!

2010-06-10 @ 20:34:07
URL: http://asaf.blogg.se/
Postat av: Tettiz

Underbar skiss och härliga tolkningar - mycket inspirerande! :D

2010-06-13 @ 21:32:19
URL: http://tettiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0