Veckans Skiss - vecka 49

Idag är det ännu en trogen läsare som ritat en läcker skiss till oss, nämligen Anette Smith!



Namn/Nick: Anette Smith och på forum, cybercrops, tävlingar m.m kallas jag helt enkelt för AnetteSmith - ett rätt tråkigt nick namn =)

Hemsida/Blogg: http://scrapptilltusen.blogg.se/

Korta fakta om dig: Jag är 48 år och bor i Höllviken tillsammans med min man Ingemar. Vi har två stora tjejer nu; Madeleine 23 år som studerar till gymnasielärare och Malin 19 år som nu åker till St Anton för säsongsarbete. Vi har också en liten hund - Sigge är hans namn. Jag har en privat förskola i Höllviken, Gyatrollets förskola. Min familj, förskola/arbete + scrapp betyder mycket för mig och ligger mig varmt om hjärtat. Det är tre stora bitar som tar mycket plats.

Vad/Vem inspirerar dig? Jag bloggar gärna runt och tittar vad andra gör, scraptidningar, scrapträffar och naturligtvis olika skissidor. Naturens färger påverkar mig också mycket.

Hur länge har du scrappat? Ja, det är rätt många år, ca. 7 skulle jag gissa. Men, jag har alltid dokumenterat mina fotoalbum med texter. Mina barn har verkligen uppskattat detta. De har läst otroligt mycket i dem.

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan: Detta är jättesvårt. Det varierar också.....Men, just nu är jag "lite" tokig i rub-ons.

När scrappar du som allra bäst?
När det tex. är cybercrops. Då får familjen veta detta innan, och då blir det oftast mycket gjort =)
Annars kan jag egentligen scrappa när jag vill, eftersom barnen är stora.

Hur gör du för att komma ur en scrapblock?
Jag bloggar runt eller så åker jag till en scrapbutik... Då brukar det börja "lossna"...
Eller så får jag höra att "inget" har hänt på min blogg. - "Ja, då är det dags" =)

Och så här snygg är hennes skiss:



Så här har hon själv tolkat den:



Vårt team tyckte mycket om skissen och vi har gjort hela 8 tolkningar av den!

Kate:


Fia:


Linda:


Lotta:


Charlotte:


Susanne:


Marja:



Karin:


Hur tolkar du Anettes fina skiss? Om du scrappar efter den kan du väl maila din tolkning till oss med, det är så kul att se!

Maila ditt bidrag till [email protected] senast måndag! Glöm inte att förminska din bild till max 500x500 pixlar.

Om du vill att vi ska länka ditt bidrag till din blogg kan du skriva din bloggadress i mailet du skickar till oss.

Happy scrapping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0