Veckans skiss - vecka 16

Vår skiss denna vecka är ritat av vackra Lotta, som inte bara skapar fantastiska layouter utan också är en duktig skissmakare :)



Namn/nick: Lotta/LottaRos

Hemsida/blogg: http://tvillingmamma.blogspot.com

Korta fakta om dig: Jag är en 36-årig tvillingmamma, bosatt i Skåne, som älskar att fotografera och att scrappa!

Vad/vem inspirerar dig? Jag inspireras mycket av andra scrappare och deras alster, nya tekniker eller material/dekorationer är alltid roligt att prova på!

Hur länge har du scrappat? Jag har scrappat sen våren 2006, och har hela tiden gjort både kort och layouter även om jag mest gör layouter.

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan?
Alfabetsstickers i alla dess former!

När scrappar du som allra bäst? När jag har utmaningar att scrappa till.

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Då surfar jag runt på nätet och letar inspiration hos andra scrappare, eler så beställer jag hem lite nya saker som får igång scraplusten igen!




Så här har Lotta själv tolkat sin skiss:


Och så teamets tolkningar!

Cilla:


Kate/K8an:


Susanne H:


Sophia/Fialia:


Hur tolkar du skissen? Maila ditt bidrag till [email protected] senast måndag! Glöm inte att förminska din bild till max 500x500 pixlar.

Om du vill att vi ska länka ditt bidrag till din blogg kan du skriva din bloggadress i mailet du skickar till oss.

Happy scrapping!

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0