Veckans Skiss - Vecka 15

Den här veckan är det Marie/Sockergrynet som ritat en superfin skiss till oss!



Namn/nick: Marie/Sockergrynet

Hemsida/blogg: http://www.sockergrynet.se

Korta fakta om dig: 41 årig undersköterska som bor på västkusten, mamma till 3 barn, sambo och hundägare. Älskar att skapa med händer och med kamera. Skulle nog inte överleva om jag inte fick vara kreativ. Att få vara kreativ är balsam för själen.

Vad/vem inspirerar dig? Det finns så otroligt många duktiga scrappare som var och en inspirerar mig på sitt sätt. Livet, vardagssituationer, internet ja det finns många ställen där jag hittar min inspiration.

Hur länge har du scrappat? Sedan 2003

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan?
Sax och penna.

När scrappar du som allra bäst? På kvällarna när de andra sover och jag får en stund för mig själv.

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Att organisera sina saker, så man ser vad man har. En städad scraphörna brukar alltid ge min ny inspiration och hjälper inte det, så beger jag mig ut på internet och försöker hitta inspiration där.

Så här härlig är Maries skiss!

Och så här har hon själv tolkat den:


Vårt gäng gick loss på Maries skiss och så här blev det:

Jennie/Simmat:


Cilla:


SusanneH:


Kate/K8an:


Linda/Gulligullan:


Karin:


Sophia/Fialia:


Hur tolkar du skissen? Maila ditt bidrag till [email protected] senast måndag! Glöm inte att förminska din bild till max 500x500 pixlar.

Om du vill att vi ska länka ditt bidrag till din blogg kan du skriva din bloggadress i mailet du skickar till oss.

Happy scrapping!

/Fia♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken bra skiss! Enkel och helt i min stil. Måste skriva ut och lägga i min skissamling. Tolkningarna var också trevliga, gillade speciellt Karins, med texten i en halvcirkel - scraplift ;)

2010-04-13 @ 10:42:25
URL: http://scrapbook-om-scrapbooking.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0