Läsaralster vecka 37

Då var det dags att visa upp fyra härliga läsaralster efter Tinas skiss i förra veckan.



Camilla/Milly:


Lotta Rosander:


Vibeke Harila:


Veckans val - Jenny Bemert:


Motivering: En vacker layout med mycket läcker bakgrund!

------------------------------------------------------------------------------------------------

Glöm inte bort att scrappa efter Nicolas härliga skiss:



Var med och tolka den du med! Maila den till [email protected] senast måndag. Glöm inte att förminska din bild till max 500x500 pixlar.

Happy scrapping!
Linda

Kommentarer
Postat av: Vibeke

Så hyggelig at dere ville vise frem min LO:)



Gratulerer som VeckansVal Jenny:)

Postat av: Karin

Så många fina tolkningar. Håller verkligen med om att Veckans val har en läcker bakgrund!

Kram

2009-09-20 @ 20:27:54
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Nenne

Nä! Veckans val?! Var tvungen att gnugga ögonen ordentligt när jag såg min LO! Tackar och bugar¨~~ Oj, oj!



Så många fina tolkningar - gillar verkligen Lottas LO - rött/blått är alltid en vinnare för mig :D



/Jenny

2009-09-22 @ 13:13:55
URL: http://www.creativenenne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0