Veckans skiss - vecka 46

Den här veckan är det söta Ann-Louise som har ritat skissen!


Namn/nick: Ann-Louise Blomsth

Hemsida/blogg: http://alab-snorochglamour.blogspot.com

Korta fakta om dig: Är en hemmakär, hästtokig, inredningsgalen och scrapberoende tjej (!) i mina bästa år (45). Bor i mitt paradis på västkusten 5 mil söder om Göteborg. Där bor jag i mitt älskade hus tillsammans med min man och våra tre tjejer på 21, 19 och 6 år.

Vad/vem inspirerar dig? Det varierar men oftast något fint jag hittar i någon blogg. Annars kan det vara ett fint foto som jag känner att jag bara MÅSTE scrappa.

Hur länge har du scrappat? Har i hela mitt liv hållit på att klippa, klistra och pyssla med allt, men det var först i okt 08 då jag var på scrapmässan i Göteborg som jag kunde sätta ett namn på mitt pysslande.

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? Min scrapväska...med innehåll då förstås! Skall jag välja en sak blir det min lilla sax...eller mina pennor...eller min skärmaskin...och givetvis mönstrade papper som man kan klippa dekorationer ur.

När scrappar du som allra bäst? På kvällar och in på halva nätterna då bara jag är vaken!

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Jag surfar runt på alla härliga bloggar som finns. Där kan man hämta mycket inspiration. Eller så tar jag med mig någon tokig scrapväninna och åker på en shoppingtur och hoppas på att hitta lite nya scrapsaker. Gärna härliga mönstrade papper att klippa ur!



Så här har Ann-Louise tolkat sin skiss:



Och så teamets tolkningar:

Vibeke:


Susanne H:


Jennie/Simmat:


Linda/Gulligullan:


Cilla:


Kate/K8an:


Anna/Annyt:


Sophia/Fialia:


Vi hoppas du också vill tolka skissen! Maila ditt bidrag till [email protected] senast måndag. Glöm inte att förminska din bild till max 500x500 pixlar.

Happy scrapping!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0