Läsaralster vecka 45

I förra veckan hade vi en skiss skapad av Gunilla/Babsan74.



Vi har fått in färre läsaralster nu i några veckor, är det kanske fotomörkret som gör sig påmint eller hektiska höstdagar? Vi hoppas såklart vår inbox fortsätter fyllas med många härliga tolkningar framöver, det är ju så roligt att se :)

Vi har dock fått in två superfina tolkningar denna veckan som vi med stor glädje visar upp!

Ann-Louise Blomsth


Karin/Kajsaloppan


----------------------------------------------------------------------------------

Den här veckan är det Ann-Louise som står för skissen, och en härlig sådan:


Var med och tolka den du med! Maila din tolkning till [email protected] senast måndag. Glöm inte att förminska din bild till max 500x500 pixlar.

Happy scrapping!

Linda

Kommentarer
Postat av: Stella

Hej tjejer! För min del beror det på en ny scanner som jag inte hunnit lära mig än. -Men jag scrappar regelbundet efter era skisser (även den här) så jag hoppas att både jag och andra blir flitigare att skicka in så ni kan fortsätta! Jag vill i alla fall ha er kvar!

Kram

2009-11-12 @ 15:41:57
URL: http://www.stellas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0