Veckans skiss vecka 20

Härliga tisdag med en ny skiss, veckans skissmakare är Sara/sjd.



Namn/nick: Sara/sjd

Hemsida/blogg: http://sara.dahlblom.com/

Korta fakta om dig: Scrappare, mamma till Gordon, fru till Stoffe. Bor i mitt första hus (radhus) i Malmö och ser fram emot en sommar med trädgårdspill och grillkvällar.

Vad/vem inspirerar dig? Skisser! Jag jobbar mycket efter sådana.

Hur länge har du scrappat? Sen april 06

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan?Jag har svårt att specificera något. Jag måste ha en skärmaskin/kniv&linjal, men jag är också fasligt beroende av min sax, pincett och penna.

När scrappar du som allra bäst? Träffar och om jag sitter ensam hemma, på kvällar när sonen somnat.

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Svårt... De kommer lite då och då, och oftast är det bara att vänta ut dem. Jag brukar försöka med skisser, men oftast är en träff det som hjälper till mest.

Saras skiss:



och Saras härliga tolkning av sin egen skiss:



Teamets tolkningar kommer härnäst!

Susanne H:


Kate/K8an:


Sophia/Fialia:


Jennie/Simmat:


Nu lämnar vi över till er kära läsare, och hoppas ni blir inspirerade att tolka Sara skiss!

Skicka in din tolkning senast nästa måndag så kanske det är din layout som visas i bloggen nästa torsdag! Maila in din layout till [email protected] och glöm inte att förminska bilden till 500x500 pixlar.

Happy scrapping!

Linda

Kommentarer
Postat av: marit

Å, ännu en skiss i min anda =)

Ska försöka hinna med den här veckan med!

2009-05-12 @ 10:50:58
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0