Veckans skiss - vecka 19

Äntligen tisdag och dags för en ny skissmakare här på bloggen. Det här är en av mina allra första favoriter. Jag hade turen att sitta bredvid henne på min allra första pysselhelgträff; Annika eller Lillajo!



Namn/nick: AnnikaW/lillajo

Hemsida/blogg: http://annikaskreativasida.wordpress.com

Korta fakta om dig: Gift, trebarnsmamma, ekonom, skrev mitt ex-jobb på spanska och har träffat Moder Teresa i Calcutta.

Vad/vem inspirerar dig? Andra scrappare, utmaningar - särskilt "bra" skisser!

Hur länge har du scrappat? Sen 2000.

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? Skärmaskinen, mina pennor och cirkelstansarna var en bra investering,

När scrappar du som allra bäst?
När klockan närmar sig 23...

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Surfar runt och hittar en kul utmaning eller tittar i en scraptidning och liftar eller kosar (=Kopierar Och Stjäl Allt!) en layout jag gillar.

Annikas snygga skiss:


Så här har hon själv tolkat den:



Vårt team har tolkat Annikas skiss så här:

Linda/Gulligullan:


Kate/K8an:


Susanne H:


Camilla E:


Anna/Annyt:


Sophia/Fialia:


Nu vill vi se hur du tolkar skissen!

Skicka in din tolkning senast nästa måndag så kanske det är din layout som visas i bloggen nästa torsdag! Maila in din layout till [email protected] och glöm inte att förminska bilden till 500x500 pixlar.

Happy scrapping!

Fia

Kommentarer
Postat av: Karin

Wow, vilka underbara tolkningar! Massor av inspiration!

2009-05-05 @ 16:28:00
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Annika

Instämmer med Karin! Jättefina layouter har ni gjort! Och Fia... det var en av mina första träffar också, och jag tycker det var jag som hade tur!

2009-05-06 @ 21:08:51
URL: http://annikaskreativasida.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0