Veckans skiss - vecka 11

Ny tisdag och det här är inte vilken tisdag som helst. Det är första tisdagen som vi har en norsk läsare som ritat skissen, och det är första gången som våra nya teammedlemmar är med och tolkar skisserna. En stor dag helt enkelt!

Vår norska läsare heter Iselin och hon har ritat en riktigt härlig skiss.



Namn/nick: Iselin (Bedre kjent som iselin88 på norske scrappeforum).

Hemsida/blogg: http://iselinslilleverden.blogspot.com

Korta fakta om dig: Jeg er fra Norge, snart 21 år og jeg studerer førskolelærer ved universitetet i Agder. Jeg har en hest som er svensk (han kommer fra Malmö, men kom til Norge da han var 1 år) og jeg elsker scrapbooking og fotografering. jeg har et nikon D80. Jeg elsker å være med mine venner og min familie.

Vad/vem inspirerar dig?
Jeg blir veldig inspirert av disse: aksh, nabon og carina123. men utenfor scrapbooking blir jeg inspirert av venner, familie og spesielt mine foreldre.

Hur länge har du scrappat? Jeg har scrappet siden høsten 2004

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? Det er mange, men jeg kan ikke leve uten quickutz squeeze og revolution, papirkutter, skalpell, saks og noe å se på mens jeg scrapper (enten film eller tv, men helst en venninne å scrappe sammen med)

När scrappar du som allra bäst? Jeg scrapper best på kveldene, og klarer ikke scrappe uten noe å se på eller noen å scrappe sammen med. Jeg har alltid tv eller film på.

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Da tar jeg fram pc'n min, åpner en mappe jeg har på pc'n min. Der har jeg flere hundre skisser som jeg ikke har scrappet enda, noen av mine egne (jeg pleier av og til og lage egne skisser for å komme unna scrappesperrer) eller se i mappen hvor jeg har layouter som andre har laget som jeg synes er fine

Och så här ser Iselins skiss ut:



Och så här har hon själv tolkat den:



Den här skissen kickade verkligen igång vårt stora team, och alla har scrappat den! Först ut är våra nya teammedlemmar.

Anna/Annyt:


Susanne:


Kate/K8an:


Cilla:


Linda/Gulligullan:


Sophia/Fialia:


Camilla:


Karin:


 Jennie/Simmat:


Nu vill vi se vad du kan hitta på med den här fina skissen. Maila oss din tolkning på [email protected] och glöm inte att förminska din bild till 500x500 pixlar.

Happy scrapping!

Fia

Kommentarer
Postat av: Vibeke

Nydelig skisse!!!

Kjempeherlig tolkninger fra dere i DT :)

Postat av: Nora

En kjempefin skisse og LO du har laget Iselin, og nydelige DT-bidrag. Kanskje jeg skal prøve meg på denne??

2009-03-11 @ 07:28:36
URL: http://snikksnakkmednora.blogspot.com/
Postat av: Annyt

Klart att ni ska ge er på skissen tjejjer!

Vi vill ju gärna se era resultat så skicka in!!

Kram// Anna

2009-03-11 @ 10:01:21
URL: http://annyt.blogg.se/
Postat av: Anne Merethe

Flott skisse, og flotte LOer fra dere i DT!

Postat av: Linda

super flott skisse! Denne vil jeg prøve meg på :)

nydelig bidrag fra DT :D

2009-03-11 @ 23:17:44
URL: http://linsal79.blogspot.com
Postat av: Johanna

Vad kul det var att se så många olika tolkningar. Roligt att ni utökat ert team helt enkelt. Det ger ju än mer inspiration att skapa sin egen tolkning! Kram Johanna.

2009-03-12 @ 16:37:31
URL: http://fillansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0