Veckans skiss - vecka 10

I förra veckan avslutade vi skisskavalkaden från oss i designteamet och nu är det dags för er läsare att få bidra med härligt kreativa skisser. Först ut har vi duktiga Kate!


Namn/nick: Kate/K8an
Hemsida/blogg: http://imingarderob.blogg.se/
Korta fakta om dig: Jag är 22 år, bor med sambo i Malmö. Har varit 165 cm lång de senaste åren men är nu 166 cm enligt senaste läkarbesöket Smile
Vad/vem inspirerar dig? Andra scrappare, utmaningar och bloggrundor!
Hur länge har du scrappat? Hela 2år i april
Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? Gahaa den frågan är toksvår! Ingen LO utan massa prylar Smile Men jag gillar effekten av 3D-kuddar, så vi säger det!
När scrappar du som allra bäst? När jag är fri från press och har en massa utmaningar att bita tag i!
Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Gör annat som blir åsidosatt när jag har scrap-flyt... Till slut kan jag inte hålla mig borta från scrapbordet längre Smile

Och här är Kates finfina skiss:


Kate har tolkat sin egen skiss så här:


Detta var en skiss som återigen kickade igång hela teamet!

Linda/Gulligullan:


Sophia/Fialia:


Camilla E:


Karin:


Jennie/Simmat:



Nu förstår jag att du blev jättesugen att scrappa efter Kates skiss :) Så när du scrappat efter den, glöm inte att visa oss också! Skicka in din LO senast på måndag, och glöm inte att förminska bilden till 500x500 pixlar. Du skickar layouten till [email protected].

Happy scrapping!

/Linda

Kommentarer
Postat av: K8an

Vilka underbara tolkningar ni gjort!!

2009-03-03 @ 08:58:28
URL: http://imingarderob.blogg.se/
Postat av: Vibeke

Flott skisse - og nydelige Loer fra dere i DT!!:)



Denne må jeg prøve meg på også:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0