Veckans skiss - vecka 25

Tjohooo det är tisdag igen och dags för en ny härlig skiss! Den här gången har vi en norsk läsare som bidragit med en härlig skiss. Hon heter Linda!



Namn/nick: Linda/linsal

Hemsida/blogg: http://linsal79.blogspot.com

Korta fakta om dig:
Jeg er 29 år, har samboer og 2 barn. Er stort sett blid og glad. Bor for tiden i Oslo, men skal flytte til Tvedestrand om ikke så mange måneder til.

Vad/vem inspirerar dig? Konkurranser er utrolig morro å delta på, men ellers er det spesielt andre scrappere jeg lærer og inspireres av. Og jeg har lært utrolig mye etter jeg begynte å blogge

Hur länge har du scrappat? i ca 4 år, men har igrunn alltid drevet på med klipp og lim i album så lenge jeg kan huske 

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan?
Oi! Gosh! Ja hva er det man ikke får nok av, men jeg bruker i hvertfall stort sett ink paddene mine og ikke minst er jeg glad i å bruke blomster!!

När scrappar du som allra bäst? Hm, kvelden og natta hehe, neida. Men det er stort sett når jeg får fred og ro og kvelden er da jeg har leidig tid

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Oi...jo, tar meg en blogg runde eller en shoppe runde, spesielt det siste

Så här ser hennes skiss ut:


Och så här har hon själv tolkat den:


Våra tjejer i teamet gav sig också på skissen och så här blev det.

Karin:


Sophia/Fialia


Susanne H

Cilla


Kate/K8an


Jennie/Simmat


Nu vill vi se hur du tolkar den! Skicka din tolkning till [email protected] senast nästa måndag så kanske det är din LO som vi visar här i bloggen nästa torsdag. Glöm inte att förminska bilden till 500x500 pixlar.

Happy scrapping!

Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0