Inga läsaralster denna vecka

Ja tyvärr läste ni rätt. Inte ett enda läsaralster har ramlat in under veckan. Detta har faktiskt aldrig hänt förut! Kanske var Jennies skiss för svår och kanske hade ni bara för mycket att göra under veckan.



Om någon scrappat efter Jennies utmanande skiss får ni gärna maila in den till oss så att vi får se!

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Den här veckan scrappar vi efter Tessalonikas skiss:



Hur tolkar du skissen? Kom igen nu och visa oss!

Maila ditt bidrag till [email protected] senast på måndag! Glöm inte att förminska din bild till max 500 pixlars bredd.

Om du vill att vi ska länka ditt bidrag till din blogg kan du skriva din bloggadress i mailet du skickar till oss.

Happy scrapping!

/Fia♥

Kommentarer
Postat av: Morfen

Jag gillar skissen och har sparat den för att jag har en idé, men jag hann inte den här veckan.. Men för svår tror jag absolut inte skissen är.

2011-10-14 @ 08:32:34
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Erica

nej, vad trist. Jag började faktiskt lite smått. Jag får ta och göra klart den nu direkt ;)

2011-10-14 @ 12:04:56
URL: http://spacemouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0