Veckans skiss - vecka 3

Dags att kicka igång en ny termin med massora vi inspiration i form av skisser och tolkningar. Vi har alla haft en skön julledighet och är nu riktigt laddade för en vår fylld med skisser!

---------------------------------

Tre av våra duktiga inspiratörer bestämt sig för att lämna Veckans Skiss, Jennie/Simmat tidigare i höstas och nu Kate/K8an och slutligen Karin B som varit med i teamet sedan Veckans Skiss startades av söta Johanna/Silwerstar. Vi tackar er för allt ni bidragit med på Veckans Skiss och önskar er all lycka framöver, vi kommer sakna er! Ni är varmt välkomna att titta in hos oss och kanske scrappa en eller annan skiss :)

---------------------------------

Nu över till vårens första skiss som Camilla Dahlström har ritat.



Namn/nick: Camilla Dahlström / Anuya77 (på scrapforum)

Hemsida/blogg: http://scrapp77.blogspot.com

Korta fakta om dig: Mamma och sambo som scrappar, fotograferar, målar, syr och skapar så fort tid ges. Har två små barn, Hugo och William, 2,5 år resp. 10 mån. Just nu är jag mammaledig med William så våra dagar består av babyträffar, öppna förskolan, massor med mys, pyssel och promenader.

Vad/vem inspirerar dig? Mina barn och färger. Massor av färger och former. Och en hel drös av scrapbloggar.

Hur länge har du scrappat? 22 April 2009 visade min vän Helene (http://webmosterhelene.blogspot.com) mig denna underbara hobby. Jag fastnade direkt!

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? Vita cardstock. Inget speciellt verktyg.

När scrappar du som allra bäst? Om jag vill scrappa på dagen så skapar jag i omgångar: fem minuter här. Och fem minuter där. Men allra bäst är när barnen somnat på kvällen. Då kan jag sitta hur länge som helst. Vilket man får sota för på morgonen....Smile

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Scraplifta i massor.


Camillas skiss:


Camillas fina tolkning av sin egen skiss:


Teamets tolkningar till sist!

Susanne:


Linda:


Marja:


Jennie:


Lotta:


Anna:


Charlotte:


Hur tolkar du Camillas fina skiss? Om du scrappar efter den kan du väl maila din tolkning till oss med, det är så kul att se!

Maila ditt bidrag till [email protected] senast måndag. OBS! Glöm inte att förminska din bild till max 500 pixlars bredd!

Om du vill att vi ska länka ditt bidrag till din blogg kan du skriva din bloggadress i mailet du skickar till oss.

Happy scrapping!

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0