Veckans skiss - vecka 8

Idag är det vår tidigare teammedlem Vibeke som inspirerar med en fantatiskt fin skiss!


Namn/nick: Vibeke

Hemsida/blogg: http://vibekescrapperogskryter.blogspot.com

Korta fakta om dig: 36 år, mamma til 2 fine jenter på 3 og 8 år, bor i Hamar i Norge. Jeg er en av jentene i ScrappeHuset - http://scrappehuset.blogspot.com og DT medlem hos Let´s get shabby.

Vad/vem inspirerar dig? Akkurat nå så er jeg veldig inspirert av naop - http://naopcapps.blogspot.com. Hun har en så utrolig herlig stil. Men de jentene som inspirerer meg aller aller mest er de flotte jentene i ScrappeHuset:)

Hur länge har du scrappat? Jeg startet så vidt med scrapping i november 2007.

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? Maling og Crackle Paint. Digger det!!Smile

När scrappar du som allra bäst? Jeg scrapper aller best når jeg har et bilde jeg virkelig har lyst til å scrappe. Liker utfordringer - så hvis jeg finner en utfordring som fenger blir jeg veldig inspirert.

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Tar meg en bloggrunde. I bloggen min har jeg en bloggliste med de herligste og dyktigste scrappere. Koser meg - kikker og blir inspirert.




Vibeke har tolkat sin egen skiss så här:



Jennie är först ut bland teamets tolkningar:


Lotta:


Charlotte:


Anna:


Marja:


Susanne:


Hur tolkar du skissen? Om du scrappar efter den hoppas vi att du mailar in din tolkning, det är så kul att se!

Maila ditt bidrag till [email protected] senast måndag. OBS! Glöm inte att förminska din bild till max 500 pixlars bredd.

Om du vill att vi ska länka ditt bidrag till din blogg kan du skriva din bloggadress i mailet du skickar till oss.

Happy scrapping!
/Linda

Kommentarer
Postat av: Karin

Oj, vilken super-fin och inspirerande skiss! Hoppas jag hinner skapa något utifrån den. Fina tolkningar också.

2011-02-23 @ 22:40:54
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0