Veckans skiss - vecka 5

Får vi presentera söta Jeanette/Tettiz som är vår skissmakerska denna vecka :)

Namn/nick: Jeanette/Tettiz

Hemsida/blogg: http://tettiz.blogspot.com

Korta fakta om dig:
Mamma, fru, gymnasielärare, småknasig pysselhäxa med förkärlek för England och kluriga TV-serier.

Vad/vem inspirerar dig? Mina medpysslare - bloggar/forum

Hur länge har du scrappat? Kort sen 2004 och layouter sen 2005

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? Min EDGE SCRAPER!!! Very Happy

När scrappar du som allra bäst?
På träffar, i sällskap med andra scrappare - annars är risken stor att jag fastnar vid datorn...

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Tittar på bloggar och liftar antingen något som jag fastnar för - eller så plockar jag fram en skiss!

Skissen som Jeanette ritat:


Och Jeanettes egen tolkning:


Teamets tolkningar.

Susanne:


Jennie:


Anna:


Charlotte:


Linda:


Lotta:


Marja:


Ann-Louise:


Hur tolkar du Jeanettes skiss? Om du scrappar efter den hoppas vi att du mailar in din tolkning, det är så kul att se!

Maila ditt bidrag till [email protected] senast måndag. OBS! Glöm inte att förminska din bild till max 500 pixlars bredd.

Om du vill att vi ska länka ditt bidrag till din blogg kan du skriva din bloggadress i mailet du skickar till oss.

Happy scrapping!

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0