Veckans skiss - vecka 40

Sötaste Anna har ritat skissen som vi tolkar denna veckan!



Namn/nick: Anna/ANNAANNA

Hemsida/blogg:
http://wonderings.blogg.se

Korta fakta om dig: Jag är en kulturkonsumerande, bokslukande, historieintresserad, kunskapstörstande, kattsaknande, lagom social, pysslare. Jag bor mitt i stan i Halmstad tillsammans med "Världens bästa...", fast jag är uppväxt på landet. Hela min familj skapar och har alltid gjort så, vi hade inte "finrum" hemma utan pysselverkstad och skaparytor.

Vad/vem inspirerar dig? Oj, många olika saker, något jag ser på stan, i en bok, på nätet, sångtexter, musik, böcker, sinnesstämningar, material & mönster, platser osv men ingen special scrappare/papperspysslare sådär rakt av.

Hur länge har du scrappat? Papperspysslat har jag gjort länge men jag gjorde min första "riktiga" layout påsken 2009.

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? Eftersom jag gillar att improvisera så klarar jag mej nog utan "måstesaker"... basgrejer som sax eller skärmaskin, lim vill jag gärna ha. Jag är absolut ingen maskin och verktygsbehövare. Jag är ogärna utan fluid chalk och någon form av blommor iofs.

När scrappar du som allra bäst? Nästan när som men helst hemma i min egen vrå.

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Oj, en sån har jag aldrig haft *smiles* men om jag fick en så skulle jag nog gå och läsa lite, pyssla med något annat eller gå ut i skogen ett tag.


Annas skiss:


Här är Annas egen superfina tolkning:


Teamets tolkningar.

Kate/K8an:


LottaRos:


Charlotte:


Linda:


Marja/Miss Deerest:


Jennie:


Susanne H:


Sophia/Fialia:


Ann-Louise/Miss Allis


Hur tolkar du skissen?

Maila ditt bidrag till [email protected] senast måndag! Glöm inte att förminska din bild till max 500x500 pixlar.

Om du vill att vi ska länka ditt bidrag till din blogg kan du skriva din bloggadress i mailet du skickar till oss.

Happy scrapping!
/Linda

Kommentarer
Postat av: ANNAANNA

ser lite småmallig ut



Vilka fiiiina tolkningar ni gjort allihop, supertjusiga.

2010-10-05 @ 18:58:47
URL: http://wonderings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0