Tävling med DT-platser i potten!

Så var det dags för en sommartävling här på Veckans skiss! Och vad passar väl då bättre än en skisstävling!? Jag har ritat en skiss som jag hoppas att ni kommer gilla:



Så här har jag själv tolkat den:



Hur tolkar du den? Du får vända och vrida och spegelvända, flytta objekt och justera den. Men det måste synas att det är min skiss du utgått från.

Senast den sista juli vill vi ha din tolkning av skissen. Maila den till oss på [email protected] och glöm inte att förminska din layout till 500x500 pixlar. Skiv också med din adress till din blogg om du har en.

Vi i teamet kommer att plocka ut de två layouter som vi tycker allra bäst om, och de som gjort dem kommer att erbjudas varsin plats i vårt härliga team! Så se nu till att scrappa loss till min skiss och maila oss så att vi får se. Kanske är det just du som får vara med i teamet!

Happy scrapping!

/Fia♥

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Vilken härlig skiss! Den måste jag försöka hinna göra! :)

2010-06-24 @ 07:28:16
URL: http://alab-snorochglamour.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0