Veckans Skiss - vecka 35

Den här veckan har turen kommit till vår tredje nya teammedlem Ann-Louise!



Namn/nick: Ann-Louise/Miss Allis

Blogg: www.alab-snorochglamour.blogspot.com

Jag heter Ann-Louise Blomsth. Scrapvärlden brukar kalla mig Ann-Louise eller Miss Allis.

Jag är en hästtokig, hemmakär scrappare i mina bästa år. Mamma till tre underbara prinsessor på 22, 20 och 7 år. Bor i mitt barndomshem i Åsa, mitt paradis på Västkusten, tillsammans med min man och våra två yngsta tjejer. Arbetar som dagbarnvårdare och på fritiden pysslar jag gärna med våra hästar när jag inte scrappar, målar eller håller på med heminredning!

Har i hela mitt liv älskat att klippa, klistra, måla och pyssla, men det var inte förrän jag för två år sedan var på mässan i Göteborg som jag kunde sätta ett namn på mitt intresse.

Om jag ska beskriva min scrapstil så hör jag nog mest hemma i den romantiska vintage stilen. Ramlar oftast åt det hållet. Gillar mer milda färger än starka. Blir oftast mer nöjd med mina alster jag gör som är åt det hållet. Brukar ”klä” mina layouter med mycket dekorationer. Kan inte leva utan min edge distresser och jag älskar alla mönstrade papper man kan klippa dekorationer ur!

Genom scrapbookingen har jag träffat många nya vänner. Vänner jag kommer att ha för livet.

Att få ingå i det härliga teamet på Veckans skiss är en stor ära för mig och jag hoppas kunna inspirera med mina kommande layouter.


Ann-Louise har ritat en riktigt inspirerande skiss:



Och så här har hon själv tolkat den!



Nästan alla i teamet har tolkat skissen!

LottaRos:


Kate/K8an:


SusanneH:


Linda/Gulligullan:


Charlotte:


Jennie/Simmat:


JennieJ:


Marja:


Anna/Annyt:


Karin:


Sophia:/Fialia:


Hur tolkar du skissen? Maila ditt bidrag till [email protected] senast måndag! Glöm inte att förminska din bild till max 500x500 pixlar.

Om du vill att vi ska länka ditt bidrag till din blogg kan du skriva din bloggadress i mailet du skickar till oss.

Happy scrapping!

/Fia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0