Veckans Skiss - vecka 34

Dags att presentera ytterligare en av våra nya DT-medlemmar! Nämligen Charlotte, en duktig scrappare från grannlandet Danmark!



Jeg hedder Charlotte og jeg kommer fra Danmark, hvor jeg er gift med verdens dejligste mand og vi har to skønne gutter, som begge har fødselsdag i næste måned (de fylder 11 og 13 år). Jeg arbejder som lægesekretær på et større sygehus og jeg er glad for mit job, på trods af der er så vældig travlt.

Med hensyn til scrapbooking, så begyndte denne hobby for mig for flere år siden. Omkring 10 år siden. Men dengang var der ingen i Danmark der kendte til denne hobby, så jeg brugte internettet til at søge efter information og igennem internettet begyndte jeg også at købe scrapbooking-sager fra USA. Efterhånden er denne hobby blevet meget udbredt i Danmark, og det gør det jo lettere at kunne mødes med andre scrappere og at kunne købe ind i eget land. :)

Jeg har lidt svært ved at beskrive min scrappestil. Jeg scrapper ikke med så mange teknikker, men er måske mere en simple scrapbooker med et touch af pyntesyge. ;) Jeg er blevet meget glad for at bruge glimmer mist og er meget glad for at bruge skitser. Jeg glæder mig til at vise mine layouts på Veckans Skiss og glæder mig til at blive mere kendt med jer.

Charlotte har ritat denna fina skissen:



Som hon själv tolkat på följande sätt:


LottaRos:


Kate/K8an:


Susanne H:


Jennie:


Linda:


Ann-Louise/Miss Allis:


Jennie/Simmat:


Marja/Miss Deerest:


Sophia/Fialia:


Hur tolkar du Charlottes skiss? Maila ditt bidrag till [email protected] senast måndag! Glöm inte att förminska din bild till max 500x500 pixlar.

Om du vill att vi ska länka ditt bidrag till din blogg kan du skriva din bloggadress i mailet du skickar till oss.

Happy scrapping!

/Linda

Kommentarer
Postat av: pia iris

hei



jeg har scrappet denne etter skissen deres.

ha en flott kveld. klem pia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0