Veckans skiss - vecka 14

Hoppas ni haft en härlig påskhelg med massor av ledig tid och god mat, och så klart påskgodis :) Den här veckan är det söta Marie/Mison som ritat en skiss till oss!



Namn/nick: Marie Johansson/Mison

Hemsida/blogg:
http://gulavillanivallen.blogspot.com

Korta fakta om dig:
Jag är 35 år ung. Bor i ett gult hus i Norrlands Kustland med min sambo och våra två barn (6 och 2 år). Min kreativa ådra har jag nog fått genom arv - min mamma har alltid hållit i kurser och min mormor var sömmerska. Jag ingår för tillfället i Brunsons och Allt om Scraps designteam, men jag skulle gärna ta på mig fler uppdrag. Förutom mitt vanliga jobb driver jag ett litet företag som säljer scrapkit (Little Yellow House Kits).

Vad/vem inspirerar dig? Det finns så många duktiga scrappare att insprieras, men om jag ska säga någon speciell som jag återkommande inspireras av så är det Åsa Sundberg. Annars söker jag inspiration i vardagen - en annons, en tapet, ett möte etc

Hur länge har du scrappat?
Sedan 2004.

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? Papper och en bra sax.

När scrappar du som allra bäst?
När jag har något jag måste göra - något DT-uppdrag tex.

Hur gör du för att komma ur en scrapblock?
Händer inte så ofta, men de få gånger det har hänt har jag sökt inspiration i bloggar och forum.


Maries skiss:


Så här har Marie själv tolkat sin layout:


Teamets tolkningar.

Jennie/Simmat:


Susanne H:


Cilla:


Linda/Gulligullan:


Karin:


Sophia/Fialia:


Kate/K8an


Vi hoppas du också vill tolka Maries fina skiss! Maila ditt bidrag till [email protected] senast nästa måndag. Glöm inte att förminska din bild till max 500x500 pixlar.

Om du vill att vi ska länka ditt bidrag till din blogg kan du skriva din bloggadress i mailet du skickar till oss.

Happy scrapping!

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0