Veckans skiss - vecka 42

Idag är duktiga Karin/Kajsaloppan vår skissmakare, som också är en trogen bloggläsare!



Namn/nick: Karin/kajsaloppan

Hemsida/blogg: www.kajsaloppan.blogspot.com

Kort fakta: Gift med Lars och har två utflugna barn som är 24 och 21 år. Arbetar som enhetschef på Barn- och ungdomshabiliteringen där jag arbetat i många år som sjukgymnast. Att scrappa är en härlig avkoppling när jag kommer hem från jobbet.

Vad/vem inspirerar dig: Alla duktiga scrappare runt om i världen och som visar sina fina alster i bloggar/på hemsidor och tidningar.

Hur länge har du scrappat: Köpte min första stämpel 2002 till jul och gjorde några julkort. Sedan gjorde jag min första 12x12 layout på våren 2005.

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan: Skärmaskinen och stämpeldynan "Brilliance Lightning Black".

När scrappar du som allra bäst: Här hemma i mitt scraprum där jag kan ha mina projekt liggande framme och gå och "plocka" med under tiden jag fixar med annat.

Hur gör du för att komma ur en scrapblock:
Letar inspiration på internet, i tidningar eller letar efter ett riktigt bra foto i mina fotomappar. Att köpa nytt material sätter också fart på idéerna!




Karins egen tolkning.



Teamet har tolkat Karins fina skiss.

Vibeke:


Linda/Gulligullan:


Karin:


Susanne H:


Anna/Annyt:


Sophia/Fialia:


Hur tolkar du skissen? Maila oss din layout (max 500 pixlar) på [email protected] senast nästa måndag.

Happy scrapping!

/Linda

Kommentarer
Postat av: Scrappegal Sørlending

Nyydelige inspirasjonsbidrag fra designteamet! :)

2009-10-13 @ 17:20:46
URL: http://scrappegal.no
Postat av: Ellen Karin

Herlige bidrag dere har laget. Og en flott skisse. Kanskje tiden strekker til denne gangen. ;)

2009-10-13 @ 19:04:27
URL: http://www.ellenkarinsblog.blogspot.com
Postat av: Mahlin78

Härlig skiss! Min tolkning finns här: http://mahlin78.blogspot.com/2009/10/mysig-fiskeby.html

2009-10-19 @ 17:18:52
URL: http://mahlin78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0