Veckans skiss - vecka 41

Idag har turen kommit till Åsa att bidra med en skiss.



Namn/nick: ÅsaF

Hemsida/blogg: http://asaf.blogg.se

Korta fakta om dig: Nybliven 30-åring som bor i Göteborg men är uppvuxen i Stockholm. Älskar att fota och att använda mina foton till scrapbooking och tavlor.

Vad/vem inspirerar dig? Utmaningar och inspirerande layouter i de bloggar jag följer.

Hur länge har du scrappat? Jag har gjort kreativa fotoalbum i 15 år men har scrappat "på riktigt" sedan 2005.

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? Skärmaskinen! Jag kan inte klippa rakt... Smile

När scrappar du som allra bäst? När jag är utvilad, har nya foton och helst lite nya papper hemma.

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Jag blir alltid inspirerad av skisser så när jag har svårt för att komma igång så letar jag oftast upp en skiss att scrappa efter. Att framkalla nya foton är också en bra inspirationskick.


Så här ser Åsas snygga skiss ut:



Och så här har hon själv tolkat den:



Vi i teamet har tolkat den så här:

Sophia/Fialia:


Kate/K8an:


Jennie/simmat:


Cilla:


Linda/Gulligullan:


Susanne H:


Hur tolkar du skissen? Maila oss din layout på [email protected] senast nästa måndag.

Happy scrapping!

Fia

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Det är verkligen superkul att få se era härliga, kreativa tolkningar av skissen!! :-)

Kram Åsa

2009-10-08 @ 20:46:36
URL: http://asaf.blogg.se/
Postat av: lene s

Hei



eg har laga eit bidrag til dinna supre skissa. Den ligg i bloggen min: lenesscrappeblogg.blogspot.com

2009-10-11 @ 19:36:45
URL: http://lenesscrappeblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0