Veckans skiss - vecka 49

Tisdag igen, och den här veckan är det en gammal kär DTmedlem här på Veckans skiss som ritat skissen, nämligen Carina! Vad vi är glada att hon ville göra ett litet gästspel.



Namn/nick: Carina heter jag och det är också mitt nick på dom flesta forum

Hemsida/blogg: http://carinalindholm.blogg.se/

Korta fakta om dig: Gift trebarnsmamma. Scrappar gärna och ofta.

Vad/vem inspirerar dig?
Framför allt mina foton och nyinköpta grejjer =) Jag inspireras även av alla duktiga scrappare runt om i världen.

Hur länge har du scrappat? ca. 5,5 år,och har inte tröttnat för 5 öre, det blir bara roligare och roligare!

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? jag älskar mönsterpapper och använder det mycket på mina layouter, så det skulle jag nog inte kunna leva utan=)

När scrappar du som allra bäst? När jag är alldeles ensam i mitt scraprum med lite bra musik eller film spelandes i datorn.

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Då pausar jag och väntar ut blocken. Brukar sysselsätta mig med nått annat pyssligt, kan inte vara helt sysslolös.


Här är hennes härliga skiss:



Tjejerna i teamet har tolkat den så här:

Jennie/Simmat:


Kate/K8an:


Sophia/Fialia:


Susanne H:


Anna/Annyt:



Vi hoppas du också vill tolka skissen! Maila ditt bidrag till [email protected] senast måndag. Glöm inte att förminska din bild till max 500x500 pixlar.

Om du vill att vi ska länka ditt bidrag till din blogg kan du skriva din bloggadress i mailet du skickar till oss.

Happy scrapping!

/Fia

Kommentarer
Postat av: carina

Åååååå vilka fina tolkningat tjejer!! ni är bäst♥



tack så mycket för att jag fick vara med den här veckan!

kram

2009-12-01 @ 09:53:08
URL: http://carinalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0