Veckans skiss - vecka 13

Så var det äntligen tisdag igen och dags för en skiss. Nu börjar våra nya teammedlemmar bli varma i kläderna och vi har tänkt att de följande fyra veckorna så kommer vi att scrappa efter deras ansökningsskisser. Först ut är Anna/Annyt!



Namn/nick: Anna "Annyt" Nilsson

Hemsida/blogg: http://annyt.blogg.se

Korta fakta om dig: Gift, 33 årig 3-barnsmamma

Vad/vem inspirerar dig? Mina barn! Jag själv har inga bilder från min barndom o vill därför spara o berätta så mycket jag bara kan till mina egna barn... Så dom har en historia när dom bli stora.

Hur länge har du scrappat? Jag började scrappa 2006, ett par månader efter jag fick mitt andra barn.

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? Hmm, jag får nog säga fotfilen.. Med den "förstör" jag både papper o foton.

När scrappar du som allra bäst? När det är tyst o lugnt o alla barn sover...

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Köper nya prylar, surfar runt i timmar o svär över att jag inte får fram nåt. Ibland har jag scrappat om att jag är inne i en "torka", resultatet blir inte snyggt men det hjälper!!

Och så Annas ursnygga skiss:



Och så här har hon själv tolkat den:


Och så här har resten av teamet tolkat den fina skissen:

Kate/K8an:


Susanne H:


Camilla E:


Linda/Gulligullan:


Cilla:


Jennie/Simmat:


Nu vill vi se hur du tolkar skissen! Skicka in din tolkning senast nästa måndag så kanske det är din layout som visas i bloggen nästa torsdag! Maila in din layout till [email protected] och glöm inte att förminska bilden till 500x500 pixlar.

Happy scrapping!

Fia

Kommentarer
Postat av: Karin

Kanon-fin skiss och härliga tolkningar med massor av inspiration!

2009-03-24 @ 18:05:03
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: ElinÅ

Ohh vilken snygg skiss! Och lika snygga tolkningar! Den ska jag ta tag i direkt:) Tack för inspirationen!

2009-03-25 @ 22:53:23
URL: http://elinsscrapblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0