Veckans skiss - vecka 27

Oj vad veckorna går snabbt nu på sommaren. Det är redan tisdag igen och dags för en ny skiss. Den här veckan är det en av våra trogna bloggläsare som står för skissen; nämligen Stella.



Namn/nick: Stella

Hemsida/blogg: http://stellasscrapbooking.blogspot.com/

Korta fakta om dig: Pysselälskande tvåbarnsmor som bor i Väsby, norr om Stockholm, och är innehavare av en scrapbutik. Jobbar även som personlig tränare.

Vad/vem inspirerar dig? Mina barn som aldrig upphör att förundra mig! Sen finns det så många duktiga scrappare där ute som bara öser ur sig inspiration i bloggar och forum.

Hur länge har du scrappat? Drygt tre år.

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? Kan inte nämna bara en - sorry! Måste ha skärmaskin, fluid chalk (chestnut roan - åtminstone!) och lite mönstrade papper - annars går det inte!

När scrappar du som allra bäst? När det är alldeles för sent och jag borde sova som resten av familjen...

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? En scrapblock hos mig beror oftast på att jag har för mycket annat som måste göras så om jag jobbar undan det brukar inspirationen komma tillbaka. Och så blogg-surfar jag!

Stella har ritat en superinspirerande skiss:



Hon har till och med tolkat sin skiss två gånger!





Skissen fick verkligen igång teamet också och här är våra tolkningar.

Linda/Gulligullan:


Susanne H:


Camilla E:


Kate/K8an:


Jennie/Simmat:


Cilla:


Sophia/Fialia:


Nu är det din tur att tolka Stellas fina skiss! Skicka din tolkning till [email protected] senast nästa måndag så är det kanske din layout vi visar i bloggen nästa torsdag. Glöm inte att förminska din bild till max 500x500 pixlar.

Happy scrapping!

Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0