Veckans skiss - vecka 38

Denna vecka har vi finaste Kate som ritat en skiss åt oss. Kate var tidigare var med i vårt gäng, så vi tycker det är jätteroligt att hon vill gästa oss denna vecka.



Namn/nick:
Kate/K8an

Hemsida/blogg:
http://imingarderob.blogg.se

Korta fakta om dig:
Studerar till tandtekniker i landets tredje största stad där jag även är född o bosatt sedan dess :) Jag fyllde nyss 25 men har inte riktigt bestämt mig hur jag står i denna fråga än :/ En gång i tiden när jag hade fritid älskade jag att fota o scrappa nu är jag bara glad om jag orkar hålla ögonen öppna fem min efter jag lagt ifrån mig kurs litteraturen, kanske jag en vacker dag kommer scrappa som förut :D

Vad/vem inspirerar dig? Veckans skiss!! Och deras härliga team samt alla tolkningar som man får se...

Hur länge har du scrappat?
Hmm.. 3 år + 1 år utan vidare aktivitet :/

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan?
CS o Akryl kommer man låååångt med :)

När scrappar du som allra bäst? När jag inte känner någon press o har blivit riktigt inspirerad av något/någon...

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Finns det något o göra? Jag passar på att njuta av andra goda saker livet har att erbjuda ;)

Så här ser hennes skiss ut:



Så här hon själv tolkat den:


Och vi i teamet har såklart gått loss på denna härliga skiss!

Fia:


Lotta:


Marja:


Charlotte:


Linda:


Hur tolkar du skissen?

Maila ditt bidrag till [email protected] senast måndag! Glöm inte att förminska din bild till max 500 pixlars bredd.

Om du vill att vi ska länka ditt bidrag till din blogg kan du skriva din bloggadress i mailet du skickar till oss.

Happy scrapping!

/Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0