Veckans skiss - vecka 38

Då var det dags för en ny fräsch skiss! Idag är det Maritha/Dilorf som gästar oss!



Namn/nick: Maritha/Dilorf

Hemsida/blogg:
http://dilorf.frolid.eu

Korta fakta om dig:
34-årig gift fyrabarnsmor boende utanför Katrineholm. Grafiker i grunden, men har gått långtidssjukskriven. Håller just nu på med återanpassning, fast det går inget bra.. :S

Vad/vem inspirerar dig?
Jag inspireras av mina barn och alla härliga scrappare som hänger runt på forumet SvenskScrapbooking.se

Hur länge har du scrappat? Har digiscrappat sedan 03, tror jag. Började pappersscrappa sommaren 08.

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? Skalpellen.

När scrappar du som allra bäst? Sena kvällar och nätter. Det är lugnt och tyst hemma och jag har hela familjen i trygghet hemma.

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Jag städar scraphörnet. Tar med mig kameran och barnen och ger mig ut i skogen. Det brukar alltid bli bra foton att scrappa när jag kommer in igen.


Marithas fina skiss kommer här!



Marithas egen tolkning:


Teamets tolkningar.

Kate/K8an:


Charlotte:


LottaRos:


Jennie:


Susanne H:


Hur tolkar du Marithas skiss? Maila ditt bidrag till [email protected] senast måndag! Glöm inte att förminska din bild till max 500x500 pixlar.

Om du vill att vi ska länka ditt bidrag till din blogg kan du skriva din bloggadress i mailet du skickar till oss.

Happy scrapping!

/Linda

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hej!



Vilka fina Lo´s det finns att inspireras av på denna sidan. Väldigt bra blogg!

Därför har ni fått ett blog award av mig. Finns att hämta på min blogg!



//Linda

2010-09-21 @ 12:56:22
URL: http://www.tapetus.blogspot.com/
Postat av: Morfen

Vilken kul skiss och jättefina layouter!

2010-09-21 @ 23:58:00
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Maritha

Så fina layouter ni har gjort! Så typiskt att jag är sjuk just nu. Min datatid har varit aningens begränsad eftersom jag inte kan sitta upp..



Jag hoppas att det är många som gillar min skiss och vill ta sig an den!



Tack!

2010-09-26 @ 19:30:59
URL: http://dilorf.frolid.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0