Veckans Skiss - vecka 36

Idag är det dags att presentera vår fjärde DT-medlem, som är söta Marja!



Jag heter ju Marja men i scrapvärlden är mitt nick Miss Deerest. Jag är en scrappande hundspykolog som inte står med båda fötterna på jorden utan ramlar mest runt i stället. Jag scrappar mycket om mina två hundar men även om resten av familjen. Jag har 3 döttrar som alla flyttat hemifrån (och en häst som äldsta dottern tog med sig) och 4 bonusbarn (3 döttrar och 1 son, varav det bara är sonen som bor hemma) och förstås en Darling med stort D. Jag jobbar med hundar och har en egen hundskola.

Jag upptäckte scrappingen för ca 3 år sedan och föll handlöst. Jag älskar färg och lager på lager och massor av chipboard och gärna allt på en gång. Min scrapstil varierar, men jag vill gärna att mina alster ska “stå ut” och liksom poppa ut ur dataskärmen. Jag gillar att använda saker som jag hittar på marken eller annat som inte är “riktigt” scrapmaterial. Jag klipper gärna i mönsterpapper och gör egna dekorationer, att använda mist är en annan favorit. För mig är det viktigt att gå vidare och utvecklas som scrappare, att inte fastna och göra likadan layouter hela tiden.

När jag inte scrappar eller tränar hund så läser jag mycket, tittar gärna på True Blood eller äter kakor och glass. Hos mig går glassmaskinen dygnet runt…

Att få vara DT för Veckans Skiss ger massor av inspiration och jag blev grymt stolt när jag fick uppdraget. Nu hoppas jag kunna inspirera er!


Här är Marjas fina skiss:


Marjas egen tolkning av sin skiss:


Linda:


Kate/K8an:


Susanne H:


LottaRos:


Charlotte:


JennieJ:


Anna/Annyt:


Ann-Louise/MissAllis:


Sophia/Fialia:


Nu lämnar vi över till dig att tolka skissen på ditt sätt :) Maila ditt bidrag till [email protected] senast måndag! Glöm inte att förminska din bild till max 500x500 pixlar.

Om du vill att vi ska länka ditt bidrag till din blogg kan du skriva din bloggadress i mailet du skickar till oss.

Happy scrapping!

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0