Veckans skiss - vecka 23

Tisdag igen idag och dags för en ny skiss. Idag är det Aase som har ritat en grymt inspirerande skiss till oss.



Namn/nick: Aase / Ängel60

Hemsida/blogg: http://angel60.blogspot.com/

Korta fakta om dig: Bor tillsammans med min sambo TG i ett alldeles lagom litet hus med en trädgård. Fotar mycket och gärna, både familjen och naturen. Jobbar som förskollärare på fritids för de lite äldre barnen och tivs med det. Min lediga tid ägnar jag åt min familj, våra vänner eller min fantastiska hobby....

Vad/vem inspirerar dig? Allt som finns runt omkring mig, naturen, nya papper och framförallt alla bloggar som jag besöker.

Hur länge har du scrappat? Sedan hösten 2006 då min lillassyter fick med mig på en Scrapbookingkurs, blev genast fast i denna kreativa hobby.

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? Papper, alla vackra färgglada mönstrade papper, pearls och bling

När scrappar du som allra bäst? När jag har lite nya papper och foton.

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Samlar inspiration hos alla bloggar, köper lite nya scrapsaker och inväntar rätt tillfälle igen...

Så här ser Aases skiss ut:


Och så här har hon själv tolkat den:


Teamet gick igång på Aases skiss och så här har de tolkat den.

Linda/Gulligullan:


Camilla E:


Anna/Annyt:


Kate/K8an:


Susanne:


Man behöver ju inte alltid göra en layout utifrån våra skisser, den här veckan valde Jennie att göra ett snabbt kort istället:


Nu vill vi se hur du tolkar skissen. Maila den till oss på [email protected] senast nästa måndag, så är det kanske din layout/kort som vi visar i bloggen nästa torsdag. Glöm inte att förminska din bild till 500x500 pixlar.

Happy scrapping!

Fia

Kommentarer
Postat av: Vibeke

Flott skisse:) Bidrag sendt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0