Veckans skiss - vecka 44

Idag är det 1 november, och det både känns och syns att vi är mitt uppe i hösten. Vi hoppas ändå att ni finner tid att tolka denna veckans skiss som är ritad av en tidigare medlem i vårt designteam, nämligen duktiga Vibeke!


Namn/nick: Vibeke

Hemsida/blogg: http://vibekescrapperogskryter.blogspot.com/

Korta fakta om dig:
Mamma, kjæreste, jobber 80 % i en hobbybutikk og jeg scrapper. Er med i DT hos Mollys Scrapbooking, ScrappeHuset, PionDesign og Once Upon A...Sketch.

Vad/vem inspirerar dig? Det er mange som inspirerer meg, men jeg har ikke noen spesiell favoritt. Akkurat nå har jeg stor sans for hvordan alle de polske jentene scrapper:) Kikk gjerne i blogglisten min - der finner du massevis av dyktige scrappesjeler:)

Hur länge har du scrappat: Jeg har alltid likt å lime bilder i album - men det var i 2007 jeg begynte med scrapping for fullt. Jeg gikk hjemme i permisjon med minstejenta - og trengte noe å bruke tiden min på. Så nå har jeg snart scrappet i 4 årSmile

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? En penn til journaling Smile

När scrappar du som allra bäst? Når jeg har det riktige bildet!! Jeg liker å scrappe bilder som betyr noe for meg - og bilder som har en historie. Hvis jeg kun har "gamle" bilder - blir det dårlig med scrapping.

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Knipser bilder av jentene mine Smile Liker også å surfe litt rundt i den store bloggverdenen etter inspirasjon.


Vibekes fina skiss:


Och Vibekes egen tolkning:


Slutligen teamets tolkningar.

Lotta:


Susanne:


Anna:


Hur tolkar du skissen? Maila oss din tolkning på [email protected] senast nästa måndag så är det kanske din layout som visas i bloggen. Glöm inte att förminska din bild till max 500 pixlars bredd.

Om du vill att vi ska länka ditt bidrag till din blogg kan du skriva din bloggadress i mailet du skickar till oss.

Happy scrapping!

/Linda

Kommentarer
Postat av: essay purchase

In my opinion you deal with really unusual and great hobby!

2011-11-07 @ 10:28:19
URL: http://essaywritingservices.org/order.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0