Veckans skiss - vecka 50

Det är inte bara Luciadagen idag utan även dags för årets sista skiss, sedan har vi tänkt ta ett välförtjänt jullov och ladda inspirationsbatterierna! Men vi kan redan nu avslöja att det kommer hända en hel del spännande saker när vi kör igång efter nyår! Missa inte att kika in här nästa tisdag, då får ni veta mer :)

En liten teaser får ni här:



Denna vecka är det söta Charlotta Andersson som bjuder på en finfin skiss!



Namn/nick: Charlotta Andersson/soloqueen

Hemsida/blogg: http://happieart.blogg.se/

Korta fakta om dig: Seglande, fotograferande, inredningsintresserad fd hästtjej i mina bästa år, som älskar havet, bor med min käraste, försörjer mig inom IT-branschen och trivs bäst ombord på min båt på vår vackra västkust.

Vad/vem inspirerar dig? Nya foton, nya tekniker, skisser, vackra papper och andra duktiga scrappare.

Hur länge har du scrappat? Egentligen ända sedan jag var liten, då jag alltid älskat att göra fotoalbum med lite ”mer”, men, började väl på ”riktigt” någonstans kring 2006.

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan?
Skärmaskinen, eller Thickers-alfabeten, eller saxen … eller blommorna… :)

När scrappar du som allra bäst? När alla måsten och ska´n är avklarade, och jag med gott samvete kan få tid i min hörna… eller efter en inspirerande träff av något slag, tex Scrapkryss.

Hur gör du för att komma ur en scrapblock?
Städar och rensar bland alla scrapgrejer, surfar efter skisser alt ritar en egen, tittar i bloggar, letar bland papper eller i alla högar med o-scrappade bilder.

Här har vi Charlottas skiss:



Och så här har Charlotta själv tolkat den:



Å så teamets tolkningar :)

Linda:


Lotta:


Fia:


Ann-Louise:


Hur tolkar du årets sista skiss? Maila oss din tolkning på [email protected] senast nästa måndag så är det kanske din layout som visas i bloggen. Glöm inte att förminska din bild till max 500 pixlars bredd.

Om du vill att vi ska länka ditt bidrag till din blogg kan du skriva din bloggadress i mailet du skickar till oss.

Happy scrapping!

/Linda


Namn/nick: Charlotta Andersson/soloqueen

Hemsida/blogg: http://happieart.blogg.se/

Korta fakta om dig: Seglande, fotograferande, inredningsintresserad fd hästtjej i mina bästa år, som älskar havet, bor med min käraste, försörjer mig inom IT-branschen och trivs bäst ombord på min båt på vår vackra västkust.

Vad/vem inspirerar dig? : Nya foton, nya tekniker, skisser, vackra papper och andra duktiga scrappare.

Hur länge har du scrappat Egentligen ända sedan jag var liten, då jag alltid älskat att göra fotoalbum med lite ”mer”, men, började väl på ”riktigt” någonstans kring 2006.

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? Skärmaskinen, eller Thickers-alfabeten, eller saxen … eller blommorna… J

När scrappar du som allra bäst? När alla måsten och ska´n är avklarade, och jag med gott samvete kan få tid i min hörna… eller efter en inspirerande träff av något slag, tex Scrapkryss

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Städar och rensar bland alla scrapgrejer, surfar efter skisser alt ritar en egen, tittar i bloggar, letar bland papper eller i alla högar med o-scrappade bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0