Veckans skiss - vecka 49

Idag gästas vi av en stammis i Veckans Skiss-bloggen, nämligen Tessalonika!



Namn/nick: Tessalonika/ Therese Bäck

Hemsida/blogg: tessanskortochpyssel.blogspot.com

Korta fakta om dig: Mitt i livet med min älskade familj, aktiviteter, scrapbooking, träning god mat och vin!!

Vad/vem inspirerar dig? Nyheter, årstider smt nytagna kort.

Hur länge har du scrappat:
Jag började med kortmakeri vintern 2007, och strax efter det gick jag över till scrapbooking

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? Oj det är så många, men just nu älskar jag mina mister och distressdynor.

När scrappar du som allra bäst? På maror brukar det finnas mkt inspiration. Hemma när lusten faller på.

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Har varit inne i en just nu, ca 6 månader...Men efter en mara nu efter semestern och lite nyinköpta scrapprylar samt härliga kort från sommaren så är jag tillbaks på banan igen. Även att rita lite skisser brukar sätta fart på scrappandet!


Så här fin är hennes skiss:



Och så här har hon själv tolkat den:



Teamet har tolkat skissen så här:

Susanne:


Lotta:


Marja:


Hur tolkar du skissen? Maila oss din tolkning på [email protected] senast nästa måndag så är det kanske din layout som visas i bloggen. Glöm inte att förminska din bild till max 500 pixlars bredd.

Om du vill att vi ska länka ditt bidrag till din blogg kan du skriva din bloggadress i mailet du skickar till oss.

Happy scrapping!

/Fia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0