Veckans Skiss - vecka 19

Idag är det tisdag och vi gästas av en av våra kära stammisar Kajsaloppan!



Namn/nick:
Karin/kajsaloppan

Hemsida/blogg:
www.kajsaloppan.blogspot.com

Kort fakta: Gift med Lars och har två utflugna barn som är 24 och 21 år. Arbetar som enhetschef på Barn- och ungdomshabiliteringen där jag arbetat i många år som sjukgymnast. Att scrappa är en härlig avkoppling när jag kommer hem från jobbet.

Vad/vem inspirerar dig: Alla duktiga scrappare runt om i världen och som visar sina fina alster i bloggar/på hemsidor och tidningar.

Hur länge har du scrappat: Köpte min första stämpel 2002 till jul och gjorde några julkort. Sedan gjorde jag min första 12x12 layout på våren 2005.

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan: Skärmaskinen och stämpeldynan "Brilliance Lightning Black".

När scrappar du som allra bäst: Här hemma i mitt scraprum där jag kan ha mina projekt liggande framme och gå och "plocka" med under tiden jag fixar med annat.

Hur gör du för att komma ur en scrapblock:
Letar inspiration på internet, i tidningar eller letar efter ett riktigt bra foto i mina fotomappar. Att köpa nytt material sätter också fart på idéerna!

Karin har ritat en ursnygg skiss till oss:
Teamet har tolkat den så här.

Sophia/Fialia:


Linda/Gulligullan:


SusanneH:


Kate/K8an:


Tänk att samma skiss kan få fyra så olika tolkningar! Hur tolkar du den? Maila och visa oss på
[email protected] senast måndag! Glöm inte att förminska din bild till max 500x500 pixlar.

Om du vill att vi ska länka ditt bidrag till din blogg kan du skriva din bloggadress i mailet du skickar till oss.

Happy scrapping!

/Fia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0