Veckans skiss - vecka 36

Idag är det den 1 september, den första höstmånaden och det känns i luften att hösten är i antågande. Vad passar bättre än att slå sig ner vid sitt scrapbord när mörket börjar falla. Kanske kan veckans skiss ritad av Maria/Mija få igång inspirationen?



Namn/nick: Maria "Mija" Comstad

Hemsida/blogg: http://mammamijasblogg.blogspot.com/

Korta fakta om dig: Jag är en norrlandsfödd Halmstadbo, gift med Hans och vi har tre underbara tonårstjejer tillsammans. Två pudlar ingår också i vår familj. Tycker om allt som gör livet glatt...min familj, god mat, gott vin, goa' vänner och scrapping såklart.

Vad/vem inspirerar dig? Skisser, nya papper, glada färger och härliga foton.

Hur länge har du scrappat? Sedan hösten 2006.

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? Min skärmaskin och min pincett.

När scrappar du som allra bäst? Tidiga mornar innan jobbet (mellan 06.30 - 07.30) och på mina lediga fredagar.

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Åker in till min favoritaffär och shoppar nya papper och detaljer (gärna nåt nytt från Tim Holtz...), surfar runt på andra bloggar och/ eller deltar i nån skissutmaning...

Här har vi Mijas skiss:



Och så Mijas härliga layout:


Och slutligen teamets tolkningar:

Jennie/Simmat:


Linda/Gulligullan:


Susanne H:


Kate/K8an


Då är det din tur :) Maila din tolkning till oss senast nästa  måndag så kanske det är din LO som vi visar här i bloggen nästa torsdag. Skicka den till [email protected] och glöm inte att förminska den till 500x500 pixlar.

Happy scrapping!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0