Veckans skiss - vecka 43

Idag har turen kommit till Reija att få inspirera oss med en skiss.



Namn/nick: Reija

Hemsida/blogg:
reijapysslar.blogspot.com

Korta fakta om dig: Jag är en 31-årig finsk hemmafru, gift med en svensk Mattias och mamma till tre små töser i åldrarna 4 och 1. Jag bor i London men flyttar tillbaka till västkusten i januari. Jag saknar Sverige något fruktansvärt och längtar till Hemköp, filmjölk och hälsosamt bröd Smile.

Vad/vem inspirerar dig? Jag inspireras av andra scrappare, olika slags material och design runtomkring mig. Jag älskar att studera olika scrapstilar, mest på nätet, och testa nya produkter och tekniker.

Hur länge har du scrappat? Jag hörde om scrapbooking för 4 år sedan men kom ordentligt igång först för ett år sedan. Så jag kanske vågar säga att jag scrappat i ett år?

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? Herma removable tape dispenser. Det revolutionerade mitt scrappande att använda en tejp som håller sakerna på plats men tillåter att flytta runt dem utan att lämna några otrevliga tejprester. Tejpen fäster på allt och går att gnugga bort till och med på bilderna!

När scrappar du som allra bäst? På kvällarna när jag hållit på med barnen en hel dag och känner att jag vill vara ensam och skapa något vackert.

Hur gör du för att komma ur en scrapblock?
Jag accepterar det och ligger i soffan några kvällar. Om några dagar kommer jag igång igen.


Så här ser Reijas skiss ut:


Och så här har hon själv tolkat den:


Tjejerna i teamet gick loss på skissen.

Sophia/Fialia:


Anna/Annyt:


Linda/Gulligullan:


Kate/K8an:


Susanne H:


Cilla:


Hur tolkar du skissen? Visa oss! Maila ditt bidrag till [email protected] senast måndag. Glöm inte att förminska din bild till max 500x500 pixlar.

Happy scrapping!

Fia

Kommentarer
Postat av: Reija

Hej och tack for mojligheten att inspirera och skapa med er! Jag ar sa imponerad over hur ni tolkat skissen, duktiga ni!

2009-10-20 @ 11:33:48
URL: http://reijapysslar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0