Veckans skiss - vecka 48

Idag har vi den stora äran att få presentera Johanna/Silwerstar som vi kan tacka för att Veckans Skiss finns till och inspirerar vecka efter vecka. Hon startade inspirationsbloggen för drygt två år sedan, då på en annan bloggadress. Till den här veckan har hon ritat en superhärlig skiss som vi hoppas får igång scrapsuget där hemma i stugorna.



Namn/nick: Johanna/Silwerstar

Hemsida/blogg: http://silwerstar.wordpress.com

Korta fakta om dig: Jag är en 27årig 3barnsmamma som pluggar till förskollärare. Förutom familjen och studierna försöker jag hinna med att fota, scrappa, inreda och träffa vänner.

Vad/vem inspirerar dig? Jag blir superinspirerad när jag får hem nya fräscha papper i mina favoritfärger, men också av diverse scrapbloggar, och ibland även av tävlingar eller utmaningar.

Hur länge har du scrappat? Oj.. i ca 4 år vid det här laget tror jag. Kanske längre?

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? Av erfarenhet kan jag säga att jag inte kan leva utan en väl fungerande skärmaskin!

När scrappar du som allra bäst? När jag har fått hem nya älsklingspapper! Då blir jag så sugen på att scrappa att jag lätt kan koppla bort stress och alla de "måsten" som annars kan störa när jag vill scrappa (tvätten kan jag väl ta hand om imorgon?)

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Numera tar jag det rätt lugnt, och väntar ut blocken. Men när jag känner att jag vill komma igång igen så är min första punkt att rensa och städa bland scrapgrejerna. Och sen köper jag förmodligen hem lite nya grejer att leka med! Wink När det sen är städat och jag har mina nya fina papper, så letar jag troligtvis runt på nätet efter någon rolig utmaning att ta tag i eller någon layout att lifta! Smile




Johannas färgglada tolkning:


Teamet har också tolkat skissen.

Sophia/Fialia


Susanne H:


Vibeke:


Kate/K8an:


Linda/Gulligullan:


Nu är det din tur att scrappa :) Maila ditt bidrag till [email protected] senast måndag. Glöm inte att förminska din bild till max 500x500 pixlar.

Happy scrapping!

Linda

Kommentarer
Postat av: Silwerstar

Kul att se era tolkningar tjejer!! :D Ni är så bra!

2009-11-24 @ 19:12:08
URL: http://silwerstar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0